loader
Ole hyvä ja odota!dotted

SYTYTYSMODUULI

Ajoneuvo Sytytysyksikkö рuippulaatua top hinta
Löydä voimassaolevia tarjouksia muille Sytytys- / hehkutusjärjestelmä Varaosat
  • Enimmäishinta
    Autonvaraosat24.fi takaamme Sytytysyksikkö korkean laadun ja edullisen hinnan.
  • Kuljetuskustannukset
    Ilmaiset toimitukset Suomeen yli 160 € tilauksissa, pois lukien suurikokoiset tuotteet, renkaat ja vaihto-osat.
  • Laaja valikoima
    Tällä hetkellä kauppamme tuotteiden lukumäärä on yli 500 000.
  • Nopea toimitus

    Toimitustapa

    Nopea toimitus Saat tilattuja Sytytysyksikkö varaosia muutaman arkipäivän kuluessa

  • COMODO - maksaa turvallisesti Sytytysmoduuli
  • Auto Sytytysyksikkö maksettu PayPal-järjestelmän välityksellä
  • Auton Sytytysmoduuli vaihto maksettu kortilla Visa
  • Ajoneuvo Sytytysmoduuli maksettu kortilla MasterCard
  • Discover
  • Moottoriajoneuvo Sytytysyksikkö maksettu kortilla American Express
  • Auto Sytytysyksikkö maksettu kortilla Lasku Klarna
  • Osta Varaosa ja maksa Trustly
  • Auton varaosia Sytytysyksikkö maksettu kortilla Lasku tilisiirto

Vaihda Varaosat Sytytysmoduuli – jos se on viallinen tai jos se on tullut elinkaarensa päähän. Löydä hyödyllistä tietoa osasta Sytytysmoduuli

Sytytysyksikön vikoja

  • kierrossulkuvaurio;
  • avoin piiri ensiökäämissä;
  • yksikkö palanut;
  • toisiokäämin vioittuminen.

Sytytysyksikkövian oireita

  • moottorin toimintahäiriöt;
  • moottoritehon lasku;
  • moottorin hätäsammutus;
  • epätasainen tyhjäkäynti;
  • auto nykii kaasutuksen aikana;
  • sylinterit 2 ja 3 tai 1 ja 4 vailla jännitettä.

Sytytysyksikön vian syitä

  • liian matala tai korkea johdinvastus;
  • epäsopivien osien asennus;
  • sytytystulppien kärkivälin kasvu;
  • mekaaninen vaurio.

Vianetsintä

Sytytysyksikön vianetsinnässä tarvitaan ohmi- tai multimittaria vastuksen mittaamiseksi. Maadoitusvian testaamiseksi laitteen yksi johto pitää kytkeä yksikön keskiliittimeen ja toinen maahan. Toimivassa yksikössä mittari ei reagoi ja näyttö osoittaa ääretöntä. Liittimet tulee testata pareittain. Ohmimittari kytketään sylintereihin. Ellei mittari reagoi, kyseessä on vika.

Yksikön ensiöpiirin testaamiseksi ohmimittari pitää kytkeä oikeaan ja vasempaan liittimeen. Ellei mittarinäyttö muutu, yksikkö on viallinen. Kaikkia lukuja tulee verrata valmistajan ilmoittamiin sallittuihin maksimiarvoihin.

Muista tarkistaa yksikön runko. Vähäinenkin vaurio edellyttää osan vaihtamista.

Sytytysyksikön korjaamisesta

Yksikköä ei yleensä voi korjata yksikön liitinten huoltoa lukuun ottamatta. Korjausta varten tarvitaan johtoa, ruuviavain, kolvi, lakkaa sekä tinajuoksutetta juotosta varten. Irrota yksikön suojakuori ja vaihda sen pikkujohdot uusiin. Myös ohjaustransistorien johto pitää vaihtaa. Juotoskohta lakataan.

Sytytysyksikön vaihtaminen

Osan vaihtaminen edellyttää sarjaa jakoavaimia ja kuusioavainta. Akun negatiivinen napa kytketään irti ja irrotetaan johdinlaatikko. Kytke sitten irti suurjännitejohdot ja irrota laite moottorista. Purkaminen on yksikön kiinnitysjärjestelmän yksinkertaisuuden vuoksi helppoa. Seuraavaksi asennetaan uusi yksikkö, kytketään johdota asianmukaisiin sylintereihin ja kootaan osat käänteisessä järjestyksessä.

Sytytysyksikkö Varten

Ostoskori
#
Ostoskorisi on tyhjä