PULSSIANTURI (KAMPIAKSELIN ASENTOTUNNISTIN & NOKKA AKSELIN ASENTOTUNNISTIN)

  • Enimmäishinta
    Autonvaraosat24.fi takaamme Kampiakselin Anturi korkean laadun ja edullisen hinnan.
  • Kuljetuskustannukset
    Säästä toimituksen hinnalla. Ilmainen toimitus tarjotaan yli 150 € ostoksille nyt myös Suomeen
  • Laaja valikoima
    Tällä hetkellä tuotteiden lukumäärä kaupassamme ylittää 500000
  • Nopea toimitus

    Toimitustapa

    Nopea toimitus Saat tilattuja varaosia muutaman arkipäivän kuluessa

  • COMODO - maksaa turvallisesti Pulssianturi (Kampiakselin Asentotunnistin & Nokka Akselin Asentotunnistin)
  • Auto Pulssianturi (Kampiakselin Asentotunnistin & Nokka Akselin Asentotunnistin) maksettu PayPal-järjestelmän välityksellä
  • Ajoneuvo Kampiakselin Asentotunnistin maksettu kortilla MasterCard
  • Auton Pulssianturi (Kampiakselin Asentotunnistin & Nokka Akselin Asentotunnistin) maksettu kortilla Visa
  • Auto Pulssianturi (Kampiakselin Asentotunnistin & Nokka Akselin Asentotunnistin) maksettu kortilla Lasku Klarna
  • Auton varaosia Pulssianturi (Kampiakselin Asentotunnistin & Nokka Akselin Asentotunnistin) maksettu kortilla Lasku tilisiirto

Vaihda Varaosat Pulssianturi (Kampiakselin Asentotunnistin & Nokka Akselin Asentotunnistin) – jos se on viallinen tai jos se on tullut elinkaarensa päähän. Löydä hyödyllistä tietoa osasta Pulssianturi (Kampiakselin Asentotunnistin & Nokka Akselin Asentotunnistin)

Koska sytytyspuolan on tarkistettava, jos sytytystulpalla ei ole kipinää, tarkistajan rooli tässä tapauksessa kuuluu pulssianturille, joka sijaitsee virranjakajassa. Pääsääntöisesti henkilöautoissa on kahdenlaisia ohjausyksikköjä, jotka eroavat toisistaan sähköliittimillä. Toisen yksikön alareunassa on asetettu yksi suuri suorakulmainen liitin, ja toisessa yksikössä on käytetty kaksi pyöreää sähköliitintä sen etuosassa.

On myös huomattava, että pulssigeneraattori on tärkein laite järjestelmässä. Kun moottorin ohjausyksikkö ei hyväksy signaalia primääripulssigeneraattorilta, sellaiset laitteet kuten polttoainepumpun rele, sytytysjärjestelmät ja ruiskutukset eivät aloita toimintansa. Jos palaa pulssianturin lamppu, ensin on varmistettava, että sytytystulppien johdot, kelat sekä sytytystulpat ovat kunnossa. Kun pulssi generaattori ei ole kunnossa, moottori ei käynnisty, ja sytytystulpilla ei tule kipinää. Näin ollen sytytys- ja ruiskutusjärjestelmät eivät tule toimimaan tai väistämättä menevät rikki.

Tällä aikaa, jos pulssigeneraattori on ei toimi, autoon asennetut uudet järjestelmät käyttävät tunnistamissignaali sylinteriltä tai nokka-akselilta. Sen lisäksi järjestelmä alkaa toimia joko hätätilanteessa joko rajoitettuna. Jos virta on päällä ja moottori ei ole käynnisty, eräät järjestelmät tuottavat vikakoodin. Kun moottori käynnistetään onnistuneesti, virhekoodi pyyhitään muistista. Kuitenkin, jos tarvitsen vielä uusi pulssianturi tai esimerkiksi kiristysrulla eli laippa, niin voit ostaa hyvään hintaan vain verkkokaupassa. Erotukseksi toisista kaupoista myymälässämme voimme taata laajaa valikoimaa tuotteita, nopeaa toimitusta ja erinomaista asiakaspalvelua.

Pulssianturi (Kampiakselin Asentotunnistin & Nokka Akselin Asentotunnistin) varten RENAULT KANGOO (KC0/1_), JEEP GRAND CHEROKEE I (ZJ), KIA SOUL (AM)

Sytytysjärjestelmän impulssianturin vikoja
  • mekaaninen vaurio;
  • anturin kosketusvika;
  • anturimagneetin vioittuminen.
Impulssianturin vikaoireita
  • moottorin käynnistysvaikeudet;
  • moottori sammuu tyhjäkäynnillä;
  • katkonainen tyhjäkäynti;
  • moottori nykii korkeilla nopeuksilla;
  • moottoritehon lasku.
Impulssianturivikojen syitä
  • ulkoisen sähkömagneettisen säteilyn vaikutus;
  • voimakas mekaaninen isku;
  • avoin piiri tai oikosulku.
Vianjäljitys

Sytytysjärjestelmän impulssianturi tarkastetaan ensimmäisenä, mikäli esiintyy merkkejä kosketuksettoman sytytysjärjestelmän viasta.

Tarkin anturitesti suoritetaan oskilloskoopilla, mikä kuitenkin edellyttää asianmukaisia olosuhteita. Laitteen liittimiin voi myös kytkeä volttimittarin. Toimivan impulssianturin jännite vaihtelee välillä 0,4 - 11 V.

Toinen tapa tarkistaa anturin kunto on kytkeä vastaava ehjä osa sen tilalle ja verrata tuloksia toisiinsa.

Impulssianturin elinikä riippuu sen käyttöoloista. Useimmat valmistajat asettavat arvon välille 107 - 108. Anturi saattaa siten toimia auton koko käyttöiän, ellei se vahoingoitu mekaanisen vaurion tai sähkömagneettisen säteilyn johdosta.

Sytytyksen impulssianturin vaihtaminen

Impulssianturia ei voi korjata, koska se muodostuu magneettikentässä vuorovaikuttavista puolijohdemateriaaleista.

Anturin vaihtoa vaikeuttaa sen sijainti. Ensin pitää irrottaa virranjakajan suojus ja kiertää kampiakselia. Kampiakselin ajoitusmerkin pitää osua kohdakkain venttiilikoneiston merkin kanssa.

Avaa seuraavaksi virranjakajan kiinnikkeet ja irrota kevyesti naputtamalla kytkimen lukitustappi. Avaa kytkinkiinnike ja irrota se. Impulssianturin liittimet on irrotettava varoen vahingoittamasta niitä. Lopuksi avataan anturin kiinnike ja irrotetaan se paikaltaan.

Myydyimmät Kampiakselin Anturi: Kampiakselin Asentotunnistin netistä edulliseen hintaan