• 100% huippulaatu

  • 2 vuoden takuu ABS-anturi (ESP-anturi) kaltaisille varaosille

  • Turvallinen maksu

  • 14 päivän palautusoikeus

  • Nopea toimitus

  • Ilmainen toimitus yli 150 € tilauksille

  • Auto ABS-anturi (ESP-anturi) maksettu PayPal-järjestelmän välityksellä
  • Ajoneuvo ABS-anturi (ESP-anturi) maksettu kortilla MasterCard
  • Auton ABS-anturi (ESP-anturi) maksettu kortilla Visa
  • Varaosat ABS-anturi (ESP-anturi) autojen, maksettu Wire
  • Auto ABS-anturi (ESP-anturi) maksettu kortilla Lasku Klarna
  • Varaosat - maksaa Paypal-välityksellä
  • Osat - maksa kortilla Mastercard
  • Autovaraosat - maksaa kortilla Visa Card
  • Autovaraosat  - maksaa pankkisiirrolla
  • Auton Varaosien maksettu kortilla Lasku Klarna

Vaihda Varaosat ABS-anturi (ESP-anturi) – jos se on viallinen tai jos se on tullut elinkaarensa päähän. Löydä hyödyllistä tietoa osasta ABS-anturi (ESP-anturi)

Luistonestojärjestelmä estää pyörien täyttä lukitusta jarrutuksessa. Näin auto säilyttää vakaus ajettaessa vaikeissa olosuhteissa, esimerkiksi, hiekka-, jäätiellä, märkällä asfaltilla, lumella, joissa kitkakerroin vähentää jarrutusmatkaa. Sen lisäksi ABS:lla varustettu auto jopa täysin painetulla jarrupolkimella on edelleen hallittavissa. ABS on anturien järjestelmä, anturit valvovat pyörän ja auton nopeutta. Heti kun anturit havaitsevat, että pyörät tai edes yksi pyörä seisoo ja auto jatkaa ajoaan, se tarkoittaa pyörien lukkiutumista. Samalla jarrujärjestelmä vastaanottaa signaalin, joka tarkoittaa jarrutusvoiman vähentämistä ja pyörät heti vapautuvat lukituksesta. ABS:n koko toiminta käsittää jarrutusta - analyysia- jarrutuksen päättämistä. Jarrutus tulee tehokkaammaksi, jos tämä syksi toistetaan tämä useampaan kerran.

ABS-anturit ovat upotettuja kahteen etupyörään ja yksi anturi sijaitsee taka-akselin vaihteen luona. Etupyörän navat autoja ABS-järjestelmineen ovat erikoismallia, jota ei vaihdetaan tavallisten autojen osiin, joissa ei ole ABS:ta. Sama koskee taka-akselin vaihteita. Anturi koostuu muutamasta osasta: roottorista ja staattorista. Roottori sijaitsee pyörivässä osassa ja on hammaspyörän näköinen. Staattori on sähkömagneettinen kela magneettineen, jota itse asiassa kutsutaan anturiksi. Kun pyörä pyörii, anturi tuottaa sähköisiä pulsseja. Näiden pulssien määrä aikayksikköä kohti vastaa pyörän nopeutta.

Jos sinulla on tarvetta luistonestojärjestelmän anturissa, ei pitää viettää aikaa ostosmatkoille. Tilaa näitä osia verkkokaupastamme. Onhan meillä halvimmat hinnat valmistajilta sekä erittäin lyhyt toimitusaika sinulle sopivaan paikkaan. ABS-anturin lisäksi voit ostaa meiltä myös polttoaine-, happi-, öljy- tai lämpötila-anturi

ABS-anturi (ESP-anturi) varten SEAT LEON (1M1), FIAT DUCATO Lava / alusta (244),

ABS ja ESP anturien vikoja
  • anturien viallinen toiminta;
  • anturien mekaaniset vauriot;
  • oikosulku tai ruostuminen;
  • johtojen viat.
Merkkejä ABS ja ESP anturien vioista
  • pyörä luiskahtaa nopeilla liikkeillä lähdöillä tai menevät lukkoon hätäjarrutuksissa;
  • ABS ja ESP:n merkkianturien lukemat;
  • moottoritehon menetys;
  • lisääntynyt polttoaineen kulutus;
  • lisääntynyt jarrutusmatka liukkailla teillä.
ABS ja ESP anturien vikojen aiheuttajia
  • anturien vääränlainen yhdistäminen;
  • anturin sirun vauriot;
  • vialliset anturin sulakkeet.
  • jarrujärjestelmän viallinen toiminta;
  • toistuvasti autolla äkillisesti liikkeelle lähteminen ;
  • hätäjarrutukset korkeilla nopeuksilla.
Diagnosointi

ABS ja Esp anturien kunnon arvionti vaatii oskilloskoopin ja yleismittarin. Anturien kontaktien välillä olevan jännitteen tulisi olla 1-1.5kW. Mikäli lukema ylittyy, tarkista sulakkeen ja johtojen kunto.Myös ohjelmisto tulee tarkastaa, sillä myös sen viat voivat aiheuttaa mekaansia vaurioita.

Toimenpiteessä anturit vaihdetaan testin vuoksi kunnolla toimiviin. Jos vikoja ilmenee myös tällöin, osan liittyvät järjestelmät tarkistetaan. Lisäksi vikoja voi aiheuttaa myös kontaktien vääränlainen suuntaus, jos autoissa käytetään alkuperäisanturien sijasta muita vaihtoehtoja.

Lisäksi myös jarrujen kunnon arviointi kuuluu toimenpiteeseen. Luistonesto ja lukkiutumisen esto järjestelmän kunto tarkistetaan erityisalustalla.

ABS ja ESP anturien korjaus ja vaihtaminen

Korjataksesi osan sinun tulee ensin määrittää vian lähde, joka on mahdollisista ainoastaan kattavan diagnoosin avulla. Mikäli anturin sirut ovat vaurioituneet, ne on mahdollista korjata, mutta tämä on kuitenkin harvinaista jopa isommilla korjaamoilla.

Kun ajoneuvolla jarrutetaan yli 100 km/h vauhdista,tästä syntyvä ylikuormittuminen voi aiheuttaa anturin asetuksien vikatoimintoja. Tässä tapauksessa niiden kunto tulee arvioida, ja tämän jälkeen tulee tehdä vielä jälkitarkastus, Viallisten osien vaihtaminen tulee tehdä ainoastaan huoltamoilla.

Myydyimmät: ABS-anturi (ESP-anturi) netistä edulliseen hintaan